THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, November 16, 2008

Mengelut dengan MASA

Sekian lama tunggu, saya minta maaf ya...
Ini adalah untuk balas post YanZ..
Tahulah kini tengah mengelut dengan CW dan soalan tutorial
jadi saya ni pun makin kekurangan masa.

Sekarang dah memasuki zon tengah di sem kedua ni
Aku makin bergelabah dan makin takut
walaupun tahu akan kesusahannya
tapi ku tidak mengertinya and tidak cuba menghalangnya
Ku melanggar diriku ke arahnya
Entah situasiku pada hujung jalan
Masih hidup ke? atau sudah nyawa-nyawa ikan?

Masa pula tidak memyebelahiku
ia makin lari makin cepat
langsung tidak beri peluang untuk ku untuk melangkauinya
Ia tidak memerlukan masa untuk meneruskan perjalanannya
Tapi aku PERLUKAN!!!

Nampaknya, aku perlu mengelut bukan sahaja dengan pelajaranku
Tetapi pula dengan masa, dengan... ... ...

Masalah-masalah lain~~~




0 comments: